باران شبانه

مائیم ومی مطرب و این کنج خراب فارغ ز امید رحمت بیم عذاب

باران شبانه

مائیم ومی مطرب و این کنج خراب فارغ ز امید رحمت بیم عذاب

کپی رایت

 

من نمی دانم این حق کپی رایت اگردر کشور ما بخواهد رعایت شود

 

 

 ایا خوب است یا نه؛ اگر رعایت نشود( که نمیشود)

 

 

درحق ان مولف بی انصافی کرده ایم

 

 

 ازحاصل تمام تلاش وکوشش اثرش که کلی برای ان زحمت کشیده

 

 

 مفت ومجانی استفاده میکنیم (بدبختی اینه که ادعای مسلمانی هم می کنیم)،

 

 

اما اگر رعایت شود چه کنیم ؟

 

 

 دیگرهرگز نخواهیم توانست یک اثر اورژینال را ببینیم میدانید چرا ؟

 

 

 چون طبق سلیقه های مختلف چنان سانسورمی شود

 

 

 که هیچ شباهتی به یک اثر هنری نداشته باشد.

 

 

خداوند مراببخشایند وهمچنین صاحبان اثرهای هنری؛

 

 

چون با وجود این سانسور من نمی توانم حق مولف را رعایت کنم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بو سه می آیم و آن را قبل از چیدن ستاره های قلبت روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم.

وبلاگ زیبایی دارید مطالبتان هم زیباتر از زیبایی توصف نوشتار !
به من سر بزنید خوشحال میشم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد