باران شبانه

مائیم ومی مطرب و این کنج خراب فارغ ز امید رحمت بیم عذاب

باران شبانه

مائیم ومی مطرب و این کنج خراب فارغ ز امید رحمت بیم عذاب

رویاهایم راطوفان ترانه ای خواهد ساخت

 

ما همیشه رویاهایمان بیش ازتلاشمان می باشد لااقل در مورد من که این جوری است .

تقریبا به همه شهرها و کشورهای دنیا سفرکرده ام

یک خانه کوچک در تهران دارم باچنان مبلمان شیکی که نگو ،چند بار دروزارتخانه های مختلف وزیربوده ام،

 رئیس جمهور رئیس جمهور وای ی... 

  شاید باورتان نشود دبیر سازمان ملل هم بوده ام و...

این اواخرهم بهترین کارگردانی هستم که دارم بهترین فیلم دنیا رامی سازم .

ودوباره ودوباره وبعد از رویا این شعر کریس جنس را زمزمه می کنم:

گرروزی

جام رویاهایت

شکست

هراسی به دل راه مده

دلیرانه

تکه ها را بردار

وبه دنیا لبخند بزن

چرا که رویاهایی چنین شکستنی

آسان نیز

پیوند می خورند

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ق.ظ http://hamedgh.blogsky.com

سلام........حالا ما رو بگو که می خواهیم هر طور شده رو یایمان را به واقعیت برسانیم...می شود ...راستی حالشو داشتی یه سری به وبلاگ ما بزن...فعلا

سیروس سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ق.ظ http://sj.blogsky.com

عجب! من یه دکتر خوب میشناسم که مریضای سرشناسی داره: احمدی نژاد (چون هاله نور میبینه)، (مقام معظم رهبری چون احساس میکنه همه دنیا دارن علیهش توطئه میکنه)، ...
خواستی شمارشو بهت بدم...
ولی متن جالبی بود. موید باشی

حسین سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ق.ظ http://manteghi.blogsky.com

رویا قسمتی از زندگیست منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد