باران شبانه

مائیم ومی مطرب و این کنج خراب فارغ ز امید رحمت بیم عذاب

باران شبانه

مائیم ومی مطرب و این کنج خراب فارغ ز امید رحمت بیم عذاب

علویان

عید غدیر برهمه شما عزیزان مبارک باد

 

آنان که دم از علی می زنند ولی از معاویه بدترند،

 

خود را برادر دینی مان می دانند که ابوموسی زمانند ،

 

چون اظهار بخشش ویاری کنند کوفیان می خندند ،

 

دست دوستی می فشارند ولی افسوس که دشمنند دشمنند خلقان را دشمنند ،

 

خود رااز بهشتیان می دانند که بهشتِ زمین آباد(غارت) کنند؛

 

در این شب عزیز خدا لعنتشان کناد" بیش باد"

          

           قسمتی از خطبه113 مولایمان علی (ع)  

 

همانا شما برادران دینی یکدیگرید ؛

 

 چیزی جزدرون پلید ونیت زشت ،شما را ازهم جدا نساخته است؛

 

 نه یکدیگر رایاری میدهید ،

 

  نه خیرخواه یکدیگرید ونه چیزی به یکدیگر می بخشید

 

ونه به یکدیگر دوستی می کنید.

 

 شما راچه شده است که با به دست آوردن

 

 متاعی اندک ازدنیا شادمان می گردید

 

 واز متاع بسیارآخرت ،که از دست میدهید اندوهناک نمی شوید

نظرات 3 + ارسال نظر
سیروس یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://sj.blogsky.com

علی جان ببخشید که اینجا دارم جواب میدم. گفتم شاید دیگه نیای سراغم و نخوانی. راستش وزیر فرهنگم پس فردا فیلم میاره و من طبیعتا آخر هفته فیلم معرفی می کنم. امیدوارم تو هم بتونی به این فیلما دست پیدا کنی.
راستی نمی دونم چند سالته و چقدر آمادگی داری در مورد اسطوره هات دوباره فکر کنی.اما شاید بد نباشه مجدد درباره اسطوره های دینی تحقیق کنی. امیدوارم بهت بر نخوره.

*پرنسس* یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

آرزو های تو فراموش نشده


من به این باور دارم

شاید دلت اونقدر پاک باشه که رنگ چشمات رو بهت نشون بده


« لحظه ها شاید معنای حقیقی زندگی باشند »

و گاهی گذر از یک لحظه .. گذر از یک زندگی است .. فراموش مکن


موفق باشی

پیمان یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:06 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
من هم این عید بزرگ رو به شما و دیگر دوستان تبریگ میگم.
با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد